فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق گفت: دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران و پر از حماس، ایثار، شهادت و شهامت است.

موقعیت‌های جنگ مرهون شناخت دقیق از دشمن بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار مارانی در نخستین یادواره 136 شهید اطلاعات عملیات جنوب شرق کشور اظهار داشت دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است وپر از حماسه و ایثار شهادت وشهامت است، مسابقه ای برای انجام فعالیت های سخت چرا که هرچه کار سخت تر فضیلت آن زیاد است. در این ۸ فصل عشق سخت ترین ماموریت را کسانی برعهده داشتند که در دل شب می بایست اطلاعات کسب می کردند.


وی افزود: موقعیت های جنگ مرهون شناخت های دقیق از دشمن بود که توسط نیروهای اطلاعات انجام می شد، اطلاعات چراغ های شب های عملیات خالق حماسه هایی شدند که بیان از آن عاجز و قلم ناتوان است.

سردار مارانی تصریح کرد: لشکر ۴۱ ثارالله کرمان گروه کوچکی بود که شروع کردند وخالق عملیاتی همچون خیبر، بدر، کربلای ۵ و والفجر نقش سرنوشت سازی داشت. و شهدای عزیزی را تقدیم کرد.


 فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوبشرق گفت: جنگ ونبرد هنوز ادامه دارد و استکبار جهانی و لشکر دشمن اسلام فععالیت هایشان ادامه دارد وبرای براندازی نظام های اسلامی تلاش می کنند ودر کشور ردپای استکبار را می بینیم و باید توطئه ها توسط رزمندگان رصد می شود ونیاز داریم به اشراف اطلاعاتی


سردار مارانی در ادامه بیان کرد: رزمندگان نیروهای قدس سپاه ثارالله همچون زمان جنگ در سنگرهای مبارزه مشغول اجرای امنیت هستند، امروز که به یاد ۱۳۶ شهید گرد هم هستیم شاکریم.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار